Termeni si Conditii
Navigarea pe site-ul Dubai Beauty urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara niciun fel de notificare prealabila.
1. Definitii
Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul.
Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – societatea SC ......... SRL avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare ......, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. ......., cu capital social in valoare de .... lei si cu sediul in Bucuresti, b-dul Lascar Catargiu nr.2, sector1.
Contract - o comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze produsele si serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor produse si servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat.
2. Limita accesului la site
Utilizatorii site-ului au obligatia de a pastra un limbaj civilizat, iar continutul mesajelor transmise de utilizator prin comentarii sau alte mijloace nu trebuie sa fie ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu Vanzatorul, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda Vanzatorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
3. Pretul
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului Dubai Beauty sunt exprimate in Lei si contin T.V.A.
5. Comanda
Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant al Vanzatorului sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
In urma plasarii comenzii, un e-mail va fi trimis catre Client. Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anunță că produsele au fost expediate.
Vanzatorul poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
- esuarea / invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
- date incomplete sau incorecte ale Clientului;
- activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.viggo-tailoring.com /partenerilor;
- livrari consecutiv esuate;
- alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, Vanzatorul nu poate fi raspunzator de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii Vanzatorul va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Client si Vanzator in momentul primirii de catre Client de la Vanzator prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un produs si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Vanzator, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Produsului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
6. Modalitati de plata si facturare
Modalitatile de plata, preturile si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
7. Politica de retur. Conditii de returnare
Clientul se obliga sa notifice Vanzatorului intentia sa de a returna produsele achizitionate, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Vanzatorul poate refuza coletul.
Pentru efectuarea unui retur, clientul va informa prin email vanzatorul si va urma procedura descrisa in pagina de Retur.
Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea Vanzatorului.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Vanzatorul).
In conformitate cu legea in vigoare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
- au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
- au urme de uzura sau folosire excesiva;
- zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
- nu au toate accesorile primite in pachet;
- produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Vanzatorului in termen de 24 de ore de la primirea produsului.
8. Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 zile calendaristice de la data informarii facute de catre Client catre Vanzator in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
Vanzatorul va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
- furnizarea de bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
- furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
- contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul se obliga sa returneze suma in 10 zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
- pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
- Clientul va informa Vanzatorul in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.
09. Furnizorii
Furnizorii garanteaza in privinta detinerii tuturor drepturilor de autor si de difuzare pe teritoriul Romaniei, a calitatii produselor, a autenticitatii marcilor. Vanzatorul are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe site informatii despre produse, pasaje din carti si trailere muzicale/filme si regulamentele jocurilor pe care le vinde etc.
10. Forta majora
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
11. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre SC VIGGO RETAIL SRL si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.
12. Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului www.viggo-tailoring.com isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
13. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.